الأربعاء، 26 أغسطس 2015

تفاصيل نظام فودافون الجديد "in" ، طريقة الاشتراك فى باقات فودافون in الشهرية باقة 15، 25، والباقة اليومية

تفاصيل نظام فودافون الجديد

نظام فودافون الجديد "in" ، أطلقت شركة "فودافون" اليوم ،برنامج جديد تحت اسم "In" ،وهو برنامج جديد يضم خمسة انظمة جديد لفودافون يساعد الشباب على التواصل المستمر ، وتشمل الخمس انظمة ( نظام IN الشهري 15 ، الشهري 25 ، اليومى 1 جنية ، اليومى 2 جنية ، نظام IN حسب الاستخدام ).

ونقدم لكم فى كل حصرى تفاصيل وطريقة الاشتراك فى نظام فودافون الجديد "in"،وننشر لكم متابعينا اخر اخبار انظمة الموبايل اولا باول من جميع شركات المحمول فى مصر.

حيث ان تتحاسب فى نظام IN حسب الاستخدام حسب استخدامك هتوصل لصحابك علي التليفون أو على شبكات التواصل الاجتماعي ب 6 قروش وهتوصل لاي حد تاني ب 16 قرش .

أما نظام "in" اليومي بجنيه واحد هتستمتع بدقايق تكلم بيهم أي حد نفس النظام و ميجا بايتس على شبكات التواصل وعلى IN Mazika مبتخلصش لفترة محدودة 2500 دقيقة أو رسالة بدل 30 ميجا بايتسIN مبتخلصش، 5ميجا على أعلى سرعة.

خدمات و مزايا نظام فودافون الجديد IN

كما ذكرنا اعلي 5 أنظمة مختلفة  في شبكة IN يختار منها العميل ما يناسبه وفقًا لاحتياجاته، منها أنظمة يومية وأخرى شهرية،الاستماع وتنزيل المزيكا IN Mazika والأغاني من خلال تطبيق IN بدون أي تكاليف إضافية،إمكانية إضافة 5 أرقام من خارج شبكة “IN” تكلمهم بدقائق “IN”،3 باقات مختلفة للإنترنت تلبي احتياجات الشباب المختلفة،خدمة عملاء خاصة لمشتركي شبكة “IN” من خلال رقم 2020،خدمة عملاء عن طريق الشات من خلال تطبيق “IN”ـ إمكانية الاستفسار أو التحويل أو الاشتراك في أي نظام أو باقة بطريقة سريعة وبسيطة من خلال #20*.

أمام عن باقات IN للنت الاضافية وفيها هتستمتع بميجابياتس تستخدمهم على أي مواقع إنت عايزها وهيكملو معاك لمدة 30 يوم من لما تشتريها لو استهلكت الباقة قبل ال30 يوم، النت هيقف عشان تتحكم في محاسبتك بعدها تقدر تختار تتحاسب تاني ازاي بس هتكمل ميجابياتس سوشيل على حسب نظامك،10 جنيه 400 ميجابياتس على أي مواقع إطلب *20*010#،25 جنيه 1.25 جيجابياتس على أي مواقع إطلب *20*025#، 60 جنيه 3.5جيجابياتس على أي مواقع إطلب *20*060#.

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق